maandag 25 augustus 2008

Hockeymeiden

- Wouter.
- Mmh?
- Toevallig hadden Hadriana en ik het er over.
- Hadriana is niet haar echte naam, was het niet, Ben?
- Nee.
- Hoe heet ze dan?
- Ze heet Caroline, maar dat klinkt niet op het internet.
- Dus jij hebt haar...
- Nee, dat heeft ze zelf gedaan. Maar Hadriana en ik vroegen ons af of jij vroeger dansles hebt gehad.
- Dansles?!!
- Ja. Hadriana dacht dat je zeker geen dansles had gehad, omdat je met je neus in de boeken had gezeten. Ik dacht dat je een uitstekende foxtrot of chachacha zou dansen.
- Wel, ik...
- Je hoeft het niet publiek bekend te maken, Wouter.
- Ja maar. Wel, ik...
- Absoluut niet nodig, Wouter!
- Ja maar. Alleen maar omdat ik over die hockeymeiden schreef?

2 opmerkingen:

Hadriana zei

My God, you are great!

Wouter van den Berg zei

Ik heb zeker geen dansles gehad, omdat ik met mijn neus in de boeken zat. En op hockey. Sterker nog, ik zat op hockey met Femke Halsema, wat vinden jullie daarvan? In corresponderende krukkenelftallen, dus altijd feesten. Niet dat Femke mij kende hoor, dat was een echt hockeymeisje. Kocht je een zakje chips in de kantine, dan kwam ze langslopen en zei "Hm, chips!", scheurde het zakje open, nam er een forse hand uit en liep weer door. Dus ik moet me echt vermannen om weer eens GroenLinks te gaan stemmen.